У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Надрукувати

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 160 дзвінків, у тому числі кожний третій надходив від внутрішньо переміщеної особи.

Основною актуальною темою залишалася сфера соціального захисту населення. Майже половина звернень стосувалися питань продовження виплати державної допомоги для ВПО, призначення і затримки з виплатою допомоги для малозабезпечених родин тощо. Активізувалися мешканці та вимушені переселенці, насамперед, з Полтавської громади, стосовно отримання гуманітарної допомоги – більше 10 заяв.  

В тематиці житлово-комунальних питань кожне десяте звернення стосувалося роботи ліфтів у Полтаві.

Не втрачали своєї актуальності й напрями у сфері декомунізації в громадах області, благоустрою населених пунктів, надання медичної допомоги, освіти тощо.

Найбільш активними були мешканці Полтави, Кременчука, Горішньоплавнівської, Лубенської, Миргородської, Кам’янопотоківської та Семенівської громад. Більше половини повідомлень отримано саме від жителів цих ТГ.

Із 253 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 160 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано 4 подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Лінії працюють цілодобово.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.