• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Не «інвалід», а «людина з інвалідністю»: АТ «Укрзалізниця» пропонує ознайомитися з «Довідником безбар’єрності» та правилами коректного спілкування

 

АТ «Укрзалізниця», як учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» та соціально відповідальна компанія, пропонує своїм працівникам, клієнтам та всім громадянам ознайомитися з «Довідником безбар’єрності».

Невідомий об'єктВін містить нові норми толерантного спілкування і допоможе всім у професійній діяльності і в повсякденному житті бути коректними у своїх висловлюваннях.

Посилання на довідник знаходиться на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця».

«Довідник безбар’єрності» рекомендує, наприклад, відмовитися від вживання висловів «людина з обмеженими фізичними можливостями», «інвалід» та замінити їх на «людина (особа) з інвалідністю»; «інвалідний візок» — на «крісло колісне»; «людина з вадами зору» — на «людина з порушеннями зору», «людина з повною/частковою втратою зору»; «глухий» — на «людина з порушеннями слуху», «нечуючий»; «мова жестів» та «сурдопереклад» – на «жестова мова».

Маємо пам’ятати, що головний принцип безбар’єрної мови — спершу говорити про людину, а не про її особливості.

Зазначимо, що будь-які бар’єри — фізичні, соціальні, комунікаційні — шкодять як людині, так і всьому суспільству. Адже відмовляючись взаємодіяти з різними людьми, які мають свій унікальний досвід, ми втрачаємо величезний потенціал.

АТ «Укрзалізниця» у своїй діяльності прагне надати рівні можливості для всіх пасажирів та залізничників, щоб кожен відчував до себе повагу та мав доступ до послуг компанії. Товариство продовжує розбудовувати безбар’єрну інфраструктуру для пасажирів, модернізує поїзди, створює й адаптує сервіси, надає робочі місця людям з інвалідністю.

Нагадаємо, що «Довідник безбар’єрності» створено за ініціативи першої леді Олени Зеленської у співпраці з громадськими організаціями, правозахисниками, психологами, батьками, що виховують дітей з інвалідністю, українськими та міжнародними експертами. Він має чотири розділи «Складові безбар’єрності», «Правила мови», «Словник» та «Безбар’єрний календар», і в кожному з них є корисна інформація для усунення комунікаційних бар’єрів.

АТ «Укрхзалізниця»

 

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk