Департамент соцзахисту населення інформує: соціальні працівники та волонтери зможуть отримати професійну підтримку на гарячій лінії ЮНІСЕФ

Надрукувати

Гаряча лінія ЮНІСЕФ та Української мережі за права дітей за підтримки Нацсоцслужби розширює свою роботу.

Відтепер на неї можуть звертатися соціальні працівники, волонтери та всі, кому потрібна консультація, щодо якісного та швидкого розв’язання проблем своїх підопічних або подолати власне професійне вигорання від роботи зі складними випадками.

Для отримання консультації необхідно звернутися на гарячу лінію «Спільно» за номером 0 800 600 017 та обрати в голосовому меню цифру 2. Досвідчені соціальні працівники та кейс-менеджери допоможуть знайти способи, як допомогти сім’ям, зокрема щодо отримання гуманітарної підтримку, допомоги в евакуації, пошуку житла, психологічної допомогу, відновлення документів, можливості працевлаштування, перетину кордону, порушення прав дитини, пошуку можливостей лікування та закупівлю медичних препаратів.

Фахівці допоможуть соціальним працівникам і волонтерам, надаючи консультації або переадресовуючи запити їхніх підопічних на профільні організації. До того ж спеціалісти проєкту співпрацюють із різними державними структурами та відомствами, щоби вирішити важкі ситуації щодо допомоги родинам із дітьми. Окрім цього, на лінії працюватимуть експерти, які проводитимуть супервізії для соцпрацівників. Гаряча лінія продовжує свою роботу і з безпосередньої допомоги сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах.

Директор Департаменту соцзахисту населення Полтавської ОВА Людмила КОРНІЄНКО