Про роботу Державного архіву Полтавської області зі зверненнями громадян

Надрукувати

Задоволення інтересів громадян та забезпечення їх необхідною інформацією – пріоритетний напрямок у роботі Державного архіву Полтавської області. На сьогодні в установі створено усі належні умови щодо прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду запитів на архівну інформацію: щоденно працюють столи довідок та телефони „гарячої лінії“, а на офіційному сайті архіву є спеціальна рубрика „Звернення громадян“, де можна ознайомитися із порядком надання послуг в онлайн режимі.

У першому кварталі 2024 року 506 громадян звернулися із запитами до державного архіву. Виконано 48 тематичних запитів, переважна більшість яких стосувалася виявлення відомостей щодо реорганізації, ліквідації підприємств, установ та організацій, змін в адміністративно-територіальному поділі та розпорядчих актів місцевих органів влади; 368 біографічних та генеалогічних запитів; 90 запитів соціально – правового характеру (підтвердження трудового стажу та розміру заробітної плати; політичні репресії та розкуркулення; участь у підпільному та партизанському русі у період Другої світової війни; перебування на окупованій території, в евакуації, примусове вивезення до Німеччини; присвоєння нагород і медалей, наукових ступенів та вчених звань тощо).

Також за телефоном „гаряча лінія“ 223 громадянам надано консультації, а у столах довідок на особистому прийомі побувало 210 відвідувачів.   

Амбітна мета полтавських архівістів – вибудувати модерний, відкритий та людиноцентричний архів, який здатен оперативно задовольняти інформаційні потреби громадян.