У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Надрукувати

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 200 дзвінків, з яких – майже 40 відсотків від внутрішньо переміщених осіб.

Основною актуальною темою залишалася сфера соціального захисту населення. Кожне третє звернення стосувалося питання продовження виплати державної допомоги для ВПО. Також, зверталися отримувачі інших соцвиплат щодо їх перепризначення та затримки з розглядом пакету документів. Фіксувалася й активність заявників щодо надання їм гуманітарної та матеріальної допомоги від громад, в яких вони мешкають – більше 10 заяв.  

Майже кожне четверте звернення містило питання житлово-комунальної тематики. Насамперед, щодо незадовільної роботи ліфтів у Полтаві, обслуговування та ремонту будинків в містах області, оплати та перерахунку за комунальні послуги, такі як електро- та газопостачання.

Не втрачали своєї актуальності й напрями у сфері декомунізації, насамперед, в Полтаві й Кременчуці, благоустрою населених пунктів та охорони здоров’я.

Найбільш активними були мешканці Полтави, Кременчука, Горішньоплавнівської, Лубенської та Миргородської громад.

Із 249 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 273 заявники отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.