У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Надрукувати

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 160 дзвінків, у тому числі кожний третій від внутрішньо переміщених осіб.

Половина від усіх звернень стосувалася тематики соціального захисту населення. Саме ця сфера від початку року є домінантною серед інших тем. Практично в третині цих заяв порушувалися питання продовження виплати державної допомоги для ВПО. Інша частина запитів цього блоку стосувалася розгляду пакету документів для отримувачів соціальних виплат,  надання гуманітарної та матеріальної допомоги від громад, оформлення догляду на непрофесійній основі та отримання законодавчо визначених статусів.

Майже кожне п’яте звернення містило питання житлово-комунальної тематики. До проблеми незадовільної роботи ліфтів у Полтаві додалися нарікання мешканців області на відсутність послуги електропостачання або неякісне її надання.

Не втрачали своєї актуальності й напрями у сфері благоустрою населених пунктів, освіти та охорони здоров’я.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Миргородської, Лубенської, Машівської, Семенівської громад.

Із 271 звернення, що зареєстровано протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 209 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне дев’яте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.