Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю

Полтавської обласної державної адміністрації

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Шеф-кухар Юрій Ковриженко радить полтавцям зробити галушки «стравою честі»

Як успішно доносити туристичний продукт до аудиторії, все про бренди та тренди в туризмі. Як Полтавщину зробити конкурентоспроможною на туристичному ринку, а Україну – зразком гастрономії в світі? Про все це говорили на Полтавському туристичному форумі.

Працівники культури та туризму, власники готелів і турфірм, а ще зірки шоу-бізнесу – у Полтаві давно не збиралось таке представницьке товариство. Серед учасників форуму: відомий ведучий тревел-реаліті шоу на СТБ «Страва честі» Юрій Ковриженко; графічний редактор та автор туристичних брендів Запоріжжя, Геніченська, Скадовська Дмитро Буланов; режисер Сорочинського ярмарку Олександр Князь; автор проєкту «Цікавий Київ» Арсеній Фінберг; співзасновник міжнародного фесту «Полтавська галушка» Яніна Барибіна та власники престижних готелів України.

У релакс-парку «Верхоли» всі вони дискутували на тему – як зробити туристичний ринок України цивілізованим.

Відомий шеф-кухар Юрій Ковриженко мріє, щоб Україна перетворилася на ще один зразок гастрономії в світі. Щоб як в Італії – в один регіон їхали за піцою, в другий – різото їсти, а в третій купувати пасту.

«Полтавщині в цьому плані не треба нічого вигадувати. У вас є галушка, навколо якої варто будувати галузь гастрономічного плану, – говорить пан Юрій. – Подорожуючи Україною, на фестивалях я бачу лише якусь радянську кухню - пластикові лоточки, майонез, шашлик. На Сорочинцях взагалі більше Грузії, ніж України. Там галушки готувати треба! І скрізь їх готувати треба, щоб не було проблем із тим, куди повести гостя з-за кордону».

І пан Юрій наводить приклад, як йому вдалося у Львові розробити меню для одного відомого ресторану. Там відмовилися готувати звичні рецепти, а розробили меню із суто українських екологічних фермерських продуктів. Навіть спеції перестали використовувати ті, що не ростуть в Україні. Той же чорний перець замінили нашими дикорослими травами, щоб досягти чистоти смаку.

Перші кроки, щоб створити галушку «стравою честі» у Полтаві вже зроблені. Співзасновник міжнародного фестивалю «Полтавська галушка» Яніна Барибіна розказала про розвиток мережі Зелених шляхів України та власне сам фестиваль. А шеф-кухар ресторану FOOD&FOREST Денис Левицький провів майстер-клас з приготування полтавських галушок із курячим м’ясом.

Полтавський туристичний форум організував Центр інформаційної підтримки бізнесу (м. Дніпро), Дніпропетровська та Полтавська торгово-промислові палати за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку.

 

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg

АВТОРИЗАЦІЯ

other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk