• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Валентина Вождаєнко: «Полтавщина – духовна оаза, яку треба розвивати»

Полтавський туристичний форум, який зібрав більше 200 представників малого та середнього бізнесу зі сфери туризму, 14 серпня пройшов у Соснівці Полтавського району.

Провідні експерти різних популярних в Україні туристичних сайтів, проєктів і брендів, обговорили тренди цивілізованого туристичного ринку, поділилися досвідом, щоб підвищити конкурентоспроможність полтавського краю.

«Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Торгово-промислова палата Дніпра проводять ряд таких заходів. Зараз туризм у тренді, тому є сенс його розвивати, – розповіла перший віце-президент Дніпропетровської торгово-промислової палати Ніна Алехнович. – Туризм має бути поштовхом для розвитку громад, він не потребує великих вкладень, але може принести чималий прибуток. У Полтаві ми проводимо форум, бо тут є все – екологія, енергетика, є відомі вихідці».

«Про туристичний розвиток Полтавського краю говорити легко і важко водночас, - говорить директор Департаменту культури та туризму Полтавської ОДА Валентина Вождаєнко. – Тут достатньо потенціалу, щоб бути вишуканим брендом в Україні. Ми зацікавлені в нових місцях робочих, щоб туризм був конкурентоспроможною галуззю економіки. Хочемо переконати, що туризм – головна галузь, в яку варто вкладати кошти».

За даними Валентини Вождаєнко Полтавську область у 2018 році відвідало 476600 туристів внутрішніх і 4500 іноземців. А вже у першому півріччі 2019 Полтавщину оглянули 227800 українців і 2700 іноземців. Той же «Гелон-фест» у Більську відвідало 20 тисяч туристів: були й ірландці, французи та німці.

«І такі заходи не лише популяризують Україну, а й вказують на помилки. Наприклад, у тій же Котельві готелів та зелених садиб мало, щоб приймати велику кількість туристів. Тому їх треба розвивати. Дороги до головних наших родзинок теж треба ремонтувати, – говорить Валентина Вождаєнко. – Дорогу на Більськ розмило минулого року, цього року ми зробили міст. До 1 квітня в Гоголеве теж відремонтували дорогу. В борг, але відремонтували. Залишилося довести справу з Полтавським аеропортом, вкласти в нього додаткові кошти і все-таки запустити рейси у країни Прибалтики, Польщу, Грузію. Хоча б туди, звідки в нас найбільше туристів».

На туристичному форумі також обговорювали створення брендів міст. Цьому аспекту приділяють мало уваги на Полтавщині. Графічний дизайнер Дмитро Буланов поділився своїм досвідом у створені брендів Запоріжжя, Генічеська, Скадовська. Там вони прижились і вдало використовуються.

Експерт із просування франчайзингових проектів Олександр Алєксєєнко розповів про просування туристичних послуг у соціальних мережах, а Арсеній Фінберг – автор проекту «Цікавий Київ» – розказав про розкрутку і успішність серед туристів цього порталу.

Усі ці історії успіху можна сміливо брати і використовувати, бо і в галузі туризму велосипед не вигадаєш, підсумували спікери. А спілкування туроператорів, власників готелів на таких форумах й народжують нові методи просування продукту.

Юлія Кревська, представник ЄБРР, розповіла, що за 2019 рік уже проведено 10 тренінгів і семінарів для представників сфери туризму. Школа гостинності у вересні буде в Одесі, тренінг по розвитку «зелених садиб» - у Хмельницькому. Також до кінця року ЄБРР проаналізує розвиток туризму країни і створить карту розвитку цієї галузі. Полтавщині там приділять значну увагу.

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk