Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю

Полтавської обласної державної адміністрації

Для осіб із порушенням зору

Вдосконалено функціонування центрів надання адмінпослуг та їхніх територіальних підрозділів

 Кабінет Міністрів України ухвалив ініційовані Мінекономрозвитку зміни до чинного законодавства з метою удосконалення роботи центрів із надання адміністративних послуг (ЦНАП), їхніх територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністраторів.

«Центри надання адміністративних послуг повинні стати ближчими до людей. Не лише в тому, щоб бути територіально близько до найменшого села, але й щоб в них були інформаційні термінали, засоби для доступу маломобільних груп населення. Наприклад, для пенсіонерів, батьків з дитячими візочками та інших. Тому ми приділяємо велику увагу ефективності роботи віддалених робочих місць, які мають бути повноцінними сервісними центрами для надання адміністративних послуг. Особливо в ОТГ та віддалених регіонах України», – коментує вказане рішення Перший віце-прем’єр-міністр – Міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів.

Ухвалена Урядом постанова серед іншого передбачає внесення змін до Примірних положень та регламенту центру надання адміністративних послуг, зокрема, щодо введення норми обов’язкового облаштування їх інформаційними терміналами та іншими програмно-технічними засобами самообслуговування громадян.

ЦНАПи та територіальні підрозділи мусять розміщуватись на першому або другому поверхах будівель і облаштовуватись повним комплексом необхідних засобів доступу до приміщень маломобільних груп населення.

Постанова Уряду врегулювала питання створення та функціонування територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора центру (у тому числі утвореного в об’єднаній територіальній громаді), а також питання діяльності старост з надання ними адміністративних послуг як адміністраторів віддаленого робочого місця.

Так, зокрема, рішення про утворення територіального підрозділу або віддаленого робочого місця адміністратора центру ухвалюється тим самим органом, що утворював сам центр із надання адмінпослуг, у залежності від потреб населення, що проживають на території населеного пункту чи громади. Віддалене робоче місце адміністратора може бути мобільним – для можливості віддаленого прийому громадян адміністратор має бути забезпечений повним комплексом необхідних технічних засобів.

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg

АВТОРИЗАЦІЯ

other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk