• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Колишні державні і комунальні видання переживають третій, основний етап реформування, - Голова Держкомтелерадіо

Голова Держкомтелерадіо Олег Наливайко взяв участь у всеукраїнському круглому столі «Ситуація в реформованих регіональних медіа: як покращити інформування громадян?», який організував і провів 27 вересня Інститут демократії імені Пилипа Орлика.

Невідомий об'єкт«Реформа державних і комунальних друкованих ЗМІ офіційно відбулася, і нині вона на третьому етапі, коли реформованим виданням треба вистояти і розвиватися», - наголосив у своєму виступі Олег Наливайко. Він нагадав, що реформу планувалося провести в два етапи, але перший і другий етап практично були об’єднані.

«На мій погляд, реформа складається не з двох, а з трьох етапів. І зараз третій етап, і він є основний. Це етап, коли ЗМІ реформувалися, але тепер треба утримати ці реформовані видання, щоб у них був оптимістичний підхід, щоб вони розуміли, як їм розвиватися далі і куди іти», - наголосив Голова Держкомтелерадіо.

Олег Наливайко навів статистичні дані щодо реформованих видань станом на 20 вересня 2019 року. За даними моніторингу Держкомтелерадіо, на сьогодні реформовано 611 видань, що становить майже 96% від загальної кількості державних та комунальних ЗМІ, які реально виходили на кінець 2018 року. Це, зокрема, 566 комунальних, що становить 97% від загальної кількості комунальних видань, які реально виходили на кінець 2018 року, 45 державних, що складає близько 91% від загальної кількості державних видань, які виходили.

Голова Держкомтелерадіо зазначив, що цифра 97% говорить сама за себе, а решта 3% - це ті випадки, коли не вдалося «переламати» місцеву владу, яка по деяких виданнях спрацювала за принципом «якщо не наше, то нічиє». В силу різних юридичних спорів, судів ці ЗМІ не змогли реформуватися, але їхні колективи мали бажання і надалі випускати свої видання. Тому частина видань із цих 3 відсотків змінила назву, формат, але залишилася в інформаційному полі. І така ситуація була теж прогнозована.

Участь у круглому столі взяли представники місцевих ЗМІ, громадських організацій, медіа юристи та медіаексперти. Модератором заходу була виконавча директорка Інституту демократії ім. Пилипа Орлика Світлана Єременко. Учасники круглого столу обговорили питання покращення професійного рівня регіональних журналістів та інформування громадян, дотримання ними стандартів журналістики та Кодексу журналістської етики. 

Захід відбувся в рамках проекту Інституту демократії імені Пилипа Орлика «Мобілізація зусиль для стимулювання попиту на кращу журналістику та вдосконалення навичок критичного мислення громадян» за підтримки Медійної програми в Україні, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

Урядовий портал

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk