Полтавська ОДА долучилася до кампанії із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить Нацбанк

Надрукувати

Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини.

Полтавська обласна державна адміністрація підтримала кампанію, мета якої – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.

У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами та Полтавською ОДА розповідатиме жителям нашої області, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення. 

 «Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно  споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

Кампанія проходитиме у квітні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права»:  https://promo.bank.gov.ua/know-your-rights/