Що робити якщо фінансова установа порушила твої права? 

Надрукувати

Близько 16 тисяч письмових звернень споживачів фінансових послуг отримав Національний банк за 2020 рік. Звернень, звісно, багацько, але не всі знають, що у разі непорозумінь з фінансовою установою можна звернутися до Національного банку.

А звернутися до Нацбанку виявляється просто:

- можеш стукнутися у месенджер: до чат-боту у вайбер чи телеграм “НБУ Контактний центр”;

- подзвонити до контакт-центру – 0 800 505 240;

- заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ http://surl.li/msgv ;

- написати на поштову адресу – м. Київ, вул. Інститутська, 9, 01601. 

Отож, якщо фінансова установа порушила твої права і твоє звернення до керівництва фінустанови не допомогло, не вагайся – звертайся до НБУ.

Обирай зручний для себе спосіб. НБУ допоможе!

Хочеш більше знати про свої права? Заходь на сайт інформаційної кампанії #ЗнайСвоїПрава, клікай сюди https://promo.bank.gov.ua/know-your-rights/