РЕЗОЛЮЦІЯ «круглого столу» за темою: «Напрямки співпраці органів виконавчої влади області з громадськістю у 2017 році».

Ми, учасники «круглого столу», обговоривши ситуацію в області у сфері комунікацій влади з громадськістю, констатуємо, що у 2016 році органами виконавчої влади області здійснювалася системна робота щодо забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики та вирішенні питань місцевого значення.

Вважаємо, що помітна результативність цієї роботи значною мірою досягнута завдяки реалізації та відповідному фінансовому забезпеченню Комплексної програми комунікацій влади з громадськістю та розвитку інформаційної сфери в Полтавській області на 2016-2018 роки.

Переконані в доцільності продовження у 2017 році розпочатої роботи з реалізації Комплексної програми комунікацій влади з громадськістю та розвитку інформаційної сфери в Полтавській області на 2016-2018 роки за всіма визначеними напрямами. Також висловлюємо підтримку ініціативам Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської облдержадміністрації на 2017 рік щодо:

- збільшення обсягів фінансової підтримки програм, розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання яких надаватиметься фінансова підтримка за рахунок коштів обласного бюджету;

- розширення географії фінансової підтримки регіональних ЗМІ та укладання угод на висвітлення діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з місцевими ЗМІ;

- підвищення інституційної спроможності ЗМІ та ІГС за рахунок отримання нових знань, умінь та навичок під час регіональних семінарів-навчань;

- проведення щорічного обласного форуму волонтерів та розробки цільової обласної програми підтримки волонтерської діяльності;

- створення веб-порталу  щодо діяльності громадських об'єднань учасників АТО.

Висловлюємо впевненість у тому, що напрями та заходи Комплексної програми комунікацій влади з громадськістю та розвитку інформаційної сфери в Полтавській області на 2017 рік будуть одностайно підтримані депутатами обласної ради.