Довідка Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року

Надрукувати

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (далі-Департамент) проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року.

Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених питань.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» ( зі змінами, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018р. № 94).

Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків, які оприлюднені у Всеукраїнській громадсько-політичній газеті «Зоря Полтавщини», розміщені на сайті Департаменту та на стенді в приймальні Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО, громадських організацій.

Протягом 9 місяців 2018 року до Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації надійшло 36 звернень (за 9 місяців 2017 рік –100 звернень). Жодне з отриманих звернень не залишилося поза увагою відповідальних працівників. Громадяни звертались: до Адміністрації Президента України – 3 звернення, до голови облдержадміністрації – 9 звернень, до директора Департаменту – 3 звернення, до заступника директора Департаменту – 4 звернення, до комунальної бюджетної установи «Обласного контактного центру» - 17.

Звернення надходили від жителів: м. Полтава та Полтавської області (20 звернень), м. Київ (2 звернення), м. Львів (2 звернення), м. Слов’янськ (3 звернення), м.Кривий Ріг (1 звернення), Житомирської обл. (1 звернення). На особистому прийомі у керівництва Департаменту побувало 7 осіб.

Питання, що порушувалися громадянами у зверненнях, стосувалися питань фінансування видань книг та збірників, розміщення публікацій в обласних засобах масової інформації, а також процесів декомунізації та ін. Неодноразово надходили листи з подякою за трансляцію телепередач.

 Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

На нарадах у директора Департаменту систематично аналізується та узагальнюється стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади. Згідно наказу директора Департаменту кожного місяця проводиться день контролю з розгляду звернень громадян.

Результати проведеного аналізу роботи із зверненнями громадян у Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю за 9 місяців 2018 року були розглянуті на щотижневій нараді у директора Департаменту. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем,  вирішення порушених у зверненнях питань.