Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2020 року

Надрукувати

         На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (далі-Департамент) проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за І квартал 2020 року.

         Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених питань.

         Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (зі змінами, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018р. № 94).

        Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків, які оприлюднені на сайті Департаменту та на стенді в приймальні Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями інвалідів, учасників АТО, громадських організацій.

Протягом І кварталу 2020 року до Департаменту надійшло 7 звернень (за І квартал 2019 – 17 звернень). Жодне з отриманих звернень не залишилося поза увагою відповідальних працівників. Громадяни звертались: до Офісу Президента України – 2 звернення, до Кабінету Міністрів України – 1 звернення,  до голови облдержадміністрації – 1 звернення, до Департаменту – 1 звернень, до комунальної бюджетної установи «Обласного контактного центру» - 2.

Звернення надходили від жителів: м. Полтава та Полтавської області (7 звернень).

За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях, переважне місце займають питання щодо забезпечення якісного покриття районів Полтавської області сигналом цифрового ефірного мовлення стандарту DVB-Т2, фінансування видань книг, розміщення публікацій у регіональних засобах масової інформації, а також питання суспільно-політичного та соціально-економічного характеру.

Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

На нарадах у директора Департаменту систематично аналізується та узагальнюється стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади. Згідно наказу директора Департаменту кожного місяця проводиться день контролю з розгляду звернень громадян.

Стан роботи із зверненнями громадян у Департаменті за І квартал 2020 року було проаналізовано на щотижневих нарадах у директора Департаменту. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем та ефективного вирішення їх на місцях.