Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2021 року

Надрукувати

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (далі-Департамент) проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2021 року.

Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених питань.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (з  редакцією від 01.06.2019 зі змінами внесеними згідно Постановами КМ станом на 22.05.2019).

Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків, які розміщено на сайті Департаменту та на стенді в приймальні Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО, громадських організацій.

Варто зазначити, що на виконання протоколів позачергових засідань Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, а також з метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період карантину проведення особистих прийомів громадян тимчасово призупинено. Комунікація відбувається шляхом листування, за допомогою телефонного зв’язку  та електронною поштою, контактні дані зазначені на офіційному сайті Департаменту та облдержадміністрації.

Протягом І півріччя  2021 року до Департаменту надійшло 43 звернення (за І півріччя 2020 року – 19 звернень). Жодне з отриманих звернень не залишилося поза увагою відповідальних працівників. Громадяни звертались: до Верховної Ради України – 3 звернення, до облдержадміністрації – 34 звернення, до комунальної бюджетної установи «Обласного контактного центру» - 4 звернення, до Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації – 2 звернення. Звернення надходили від жителів: м. Полтава та Полтавської області – 36 звернень, з м. Києва – 5 звернень, з м. Харків – 2 звернення.

За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях, переважне місце займають питання фінансування видань книг, розміщення публікацій у регіональних засобах масової інформації, суспільно-політичні питання та діяльність об’єднань громадян.

Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

На нарадах у директора Департаменту систематично аналізується та узагальнюється стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади.

Стан роботи із зверненнями громадян у Департаменті за І півріччя 2021 року проаналізовано на щотижневій нараді у директора Департаменту. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем та ефективного вирішення їх на місцях.

Особистий прийом громадян керівництвом Департаменту проводиться враховуючи карантинно-обмежувальні засоби у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції. В разі необхідності, спілкування відбувається дистанційно: шляхом листування, телефоном, електронною поштою до КБУ «Обласного контактного центру» та на адреси офіційних електронних скриньок Департаменту інформаційної діяльності та облдержадміністрації.