• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Що робити, коли помічаєш насильство: 5 простих кроків

Боротьба з домашнім насильством звучить великим викликом, однак долати його допомагають навіть маленькі кроки.
Що робити, якщо стаєш свідком чи зіштовхуєшся з насильством? Достатньо не бути байдужими, звертати увагу на ситуації довкола та реагувати на них. 

Ось набір простих кроків, які можуть допомогти.

Крок 1. Викликати поліцію

Дзвінок у поліцію за номером 102 – це перша дія, яку варто виконати в екстреному випадку домашнього насильства. Правоохоронці можуть втрутитися в ситуацію, припинити насильство та допомогти постраждалій особі. Викликати правоохоронців можна також через спеціальний мобільний застосунок для жінок. Основна перевага застосунку – кнопка «SOS», яка дозволяє зв’язатися з поліцією без дзвінка та автоматично визначає місце перебування постраждалої через геолокацію. 

Крок 2. Зафіксувати

Мобільний телефон майже завжди ми тримаємо в руках – він може стати інструментом допомоги. Фото, відео чи аудіозаписи подій можуть допомогти поліції правильно кваліфікувати злочин. Або стати доказами під час розгляду справи у суді (хоча такі докази й не є обов’язковими).

Крок 3. Привернути увагу

Якщо чуєте грюкіт, образи, крики про допомогу у сусідів чи на вулиці – можливо, ви стаєте свідком насильства. Не знаєте, що робити? 

Спробуйте привернути до ситуації увагу інших. Зверніться по допомогу до перехожих чи сусідів. Розкажіть, що сталося. Попросіть викликати поліцію, зафіксувати події на телефон, якщо не можете цього зробити власноруч.

Крок 4. Порадити звернутися допомогу 

Нагадайте людині, що допомога поруч, по неї просто треба звернутися.
Порадь зателефонувати на гарячу лінію 1547, щоб отримати консультацію чи  допомогу. Або знайдіть місцеву установу, що займається проблемою домашнього насильства та надішліть контакти/адресу. Якщо людина має піти до поліції, суду чи адвоката – запропонуйте сходити разом.

Кожна постраждала людина має право на безоплатне отримання соціальних послуг, медичної соціальної, психологічної та правової допомоги. Втім важливо пам’ятати, що усі послуги та допомогу постраждала людина може отримати виключно за власним бажанням.

Крок 5. Звернутися по допомогу

Насамперед, постраждала від домашнього насильства людина або свідок насильства може зателефонувати до поліції за номером 102 або ж звернутися до мобільної бригади соціально-психологічної допомоги, номери для різних міст зібрані на сайті Розірви коло.

Бувають випадки, коли може бути лячно повідомити про випадок домашнього насильства особисто. Для цього працюють гарячі лінії. Отримати підтримку або консультацію можна анонімно за номером 1547 або ж звернутися на національну гарячу лінію з попередження домашнього насильства 116 123, більше контактів ви знайдете на сайті Розірви коло

Дзвінки безкоштовні, а підтримку можна отримати цілодобово. В Україні існує повноцінна інфраструктура допомоги тим, хто постраждав від домашнього насильства. Мобільні бригади соціально-психологічної допомоги, кризові кімнати та притулки для жінок з дітьми. Все це створено та працює для того, щоб зарадити домашньому насильству та вберегти постраждалих осіб від кривдників.

Варто лише зробити крок.

Image
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk