• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

ВПО можуть отримати комплексну соціально-психологічну підтримку в одному місці

Центри допомоги врятованим – це державні установи, створені Урядом України у партнерстві з UNFPA, де люди, котрі виїхали з зони активних бойових дій та/або тимчасово окупованих територій, можуть отримати комплексну соціально-психологічну підтримку в одному місці.

Цю допомогу можуть отримати внутрішньо переміщені особи, місцеві мешканці та усі, хто звертається до Центрів.

Які послуги (яку допомогу) можна отримати у Центрах?

У роботі з усіма клієнтами (ВПО, місцевими жителями та усіма, хто звертається по допомогу) Центри надають:

  – первинне психологічне консультування для нормалізації психоемоційного стану (у роботі з усіма ВПО);

  – консультації соціальних працівників щодо прав і наявної підтримки ВПО (гуманітарна допомога, інформація про центри підтримки ВПО з розміщення, поселення тощо);

  – консультації юристів системи безоплатної правової допомоги.

У разі виявлення випадків насильства:

  – спеціалізоване соціально-психологічне консультування (у співпраці з мобільною бригадою соціально-психологічної допомоги постраждалим від насильства);

  – ведення випадку (case management), за яким фахівець Центру відповідно до потреб постраждалої особи поєднує її з надавачами відповідних послуг (наприклад, медичної допомоги, правової допомоги, розміщення у притулку для постраждалих від насильства тощо) – фахівець самостійно контактує з усіма релевантними надавачами послуг та супроводжує постраждалу особу у процесі отримання допомоги.

У кожному Центрі працюють:

  – соціальні працівники,

  – психологи, у тому числі дитячі психологи та психологи для надання спеціалізованої соціально-психологічної допомоги постраждалим від насильства,

  – юристи;

  – спеціалісти ведення випадків для надання комплексної спеціалізованої допомоги у випадках насильства, пов’язаного з війною та забезпечення доступу постраждалих до необхідної підтримки.

Підтримка надається: безпечно (допомога надається у безпечних та комфортних умовах), конфіденційно (особистість клієнта/-ки Центру не розголошується без інформованої згоди клієнта/-ки), безоплатно (клієнт/-ка не платить за жоден з видів допомоги, консультації тощо) та безумовно (клієнт/-ка не має надавати докази того, що він/вона зазнали насильства, для того, щоб отримати підтримку).

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk