Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю

Полтавської обласної державної адміністрації

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, фахівці соцзахисту, банків і підприємств-надавачів комунальних послуг обговорили механізм монетизації пільг

Питання монетизації пільг стало темою зустрічі представників громадських організацій чорнобильців, підприємств-надавачів комунальних послуг, фахівців Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації й працівників Ощадбанку й Приватбанку.

Невідомий об'єктІніціювали проведення заходу учасники ГО «Ветеранів та інвалідів Полтавської області «Союз Чорнобиль України».

Ліквідатори аварії на ЧАЕС цікавилися питаннями переходу з безготівкової форми надання пільги на готівкову, як залишитися на безготівковому розрахунку, змінами розміру пільг за умов зміни тарифів, вибору банку, в якому відкривати розрахунковий рахунок, оформлення заяви на отримання пільг людьми, які прикуті до ліжка, надання послуг із перерахунку суми нарахованих пільг банками, співпраці між банківськими установами та ОСББ тощо.

Механізм призначення й нарахування пільг пояснила начальник відділу грошових виплат та компенсацій, субсидій та пільг Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Тетяна Федіна.

«Із першого січня поточного року запроваджено механізм монетизації субсидій. Нині за аналогією впроваджується монетизація пільг. Насамперед звертаю увагу, що для пільгових категорій практично нічого не змінюється. Знижки, передбачені законодавством для певних категорій пільговиків, залишаються незмінними. Змінюється лише процес нарахування. Якщо раніше нарахування пільг проводилося організаціями-надавачами послуг, то тепер, починаючи із жовтня, його здійснюватимуть органи соціального захисту населення на підставі інформації, наявної в Єдиному державному реєстрі пільговиків», – зазначила Тетяна Федіна.

Пояснила, що монетизація пільг передбачає два способи. Перший: за бажанням пільговика, пільги можуть надаватися готівкою. Для цього потрібно подати до органів соціального захисту відповідну заяву, в якій зазначається спосіб виплати. Пільга може виплачуватися як через банківські установи, так і Укрпоштою. Якщо через банківські установи, то потрібно зазначити банківський рахунок, на який перераховуватимуть кошти.

«Для призначення виплати пільг готівкою починаючи з опалювального періоду заява подається до 15 жовтня. Наступний термін подачі – до 15 травня. Тоді пільга, починаючи з неопалювального періоду, надаватиметься готівкою. В іншому разі, якщо пільговик не виявив бажання подати заяву, то пільги нараховуються автоматично безготівково. Щомісяця органи соцзахисту проводять нарахування пільги. Кошти перераховуються через Ощадбанк на рахунки організацій-надавачів послуг. Перерахування коштів здійснюється щомісяця до 18 числа. Після перерахування коштів на рахунки надавачів послуг Ощадбанк направить кожному пільговику, в кого є мобільний телефон, смс із зазначенням загальної суми пільги й кошти, які потрібно доплатити пільговику в розрізі послуг», – додала Тетяна Федіна.

«Для отримання готівкової форми призначеної пільги кожному пільговику потрібно звернутися в будь-яке відділення банку, відкрити рахунок, взяти реквізити цього рахунку. Потім звернутися до управління соціального захисту населення, за яким він закріплений. Там написати відповідну заяву й надати реквізити. Потім на них перераховується сума призначеної пільги, – пояснила працівниця Ощадбанку Катерина Кикоть. – У межах безготівкової форми відбувається перерахування по кожному підприємству. Управління соціального захисту визначають суму пільги, перераховують кошти по кожному підприємству окремо. Щомісяця до 18 числа кошти перераховуватимуться на підприємства. Невикористану суму пільги можна буде отримати в кінці опалювального сезону на рахунки в банку».

Представники Ощадбанку й Приватбанку запевнили, що обслуговування пільговиків здійснюється безкоштовно. 

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg

АВТОРИЗАЦІЯ

other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk