• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Мінцифри розширить перелік послуг у ЦНАП в чотири рази

На щорічній конференції Програми «U-LEAD з Європою» зібралися керівники органів місцевого самоврядування, профільні асоціації та експерти у сфері адміністративних послуг, щоб обговорити сучасний контекст та виклики в галузі надання адмінпослуг, навчання та обмін досвідом, перспективи цифровізації послуг.

Заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська презентувала бачення Мінцифри щодо пріоритетів та державної політики у сфері адмінпослуг на 2021-2022 роки.

«Цього року ми розробили зміни до 523-го розпорядження, які дадуть можливість збільшити перелік послуг, які можна отримати в ЦНАП. Зараз у ЦНАП у середньому можна отримати 105 адміністративних послуг, а ми плануємо розширити перелік до 400-800 послуг», – зазначила Людмила Рабчинська.

Зокрема, Мінцифри у сфері адмінпослуг працює над:

  • запуском ЦНАП нової формації – Центрів Дія. Це one-stop shop із комплексом усіх послуг для громадян. У Центрах Дія люди зможуть за один візит вирішити одразу кілька запитів;
  • розвитком мережі ЦНАП. Цього року плануємо допомогти створити щонайменше 368 ЦНАП, а саме трансформувати 238 ЦНАП РДА в ЦНАП ОМС і відкрити мінімум 130 нових ЦНАП ОМС. Крім цього, хочемо надати фінансову підтримку ЦНАП у розмірі 231 млн грн субвенції з державного бюджету;
  • розширенням переліку послуг у ЦНАП. Кількість доступних послуг у ЦНАП збільшиться в 4 рази. У результаті цього мешканці невеличких міст, селищ та сіл зможуть отримати у своєму ЦНАП понад 370 послуг, жителі райцентрів – 591, обласних центрів – 668, а мегаполісів – понад 700. Це дозволить людям отримати всі необхідні послуги протягом життя в єдиному просторі;
  • моніторингом якості надання адміністративних послуг. Це запровадження системи онлайн-моніторингу та оцінки якості надання адміністративних послуг, підключення ЦНАП до системи та публікація результатів на Платформі Центрів Дія;
  • запуском Платформи Центрів Дія. Платформа міститиме інформацію для громадян та працівників щодо роботи центрів та доступних послуг. Громадяни на сайті зможуть записатися на зустріч через електронну чергу, подивитись мапу Центрів Дія, переглянути дашборди ефективності центрів та ознайомитись з умовами працевлаштування у ЦНАП. Працівникам будуть корисні модуль дистанційного навчання, бібліотека матеріалів та шаблони і зразки документів;
  • розвитком Гіда з державних послуг. Портал містить інформацію про всі наявні державні послуги. Наразі на порталі є інформація про понад 1700 державних послуг. Плануємо збільшити їх кількість до понад 2300.
  • Крім цього, Мінцифри працює над розробкою 7 актів Уряду та 9 наказів Мінцифри, продовжує працювати з Верховною Радою України, де зараз перебувають 4 законопроекти про адміністративний збір. Це одне із найважливіших питань, яке потребує розв'язання.

Урядовий портал

 

 

 

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk