• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Де пацієнт може знайти потрібну йому інформацію?

Національна служба здоров’я України розповіла, які ресурси допоможуть знайти потрібну інформацію пацієнту.

  1. Контакт-центр НСЗУ за номером 16-77 Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні. Оператори контакт-центру відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00 в офіційно робочі дні. В інший час спрацьовує автовідповідач, який в автоматичному режимі здатний надати відповіді на більшість питань.

Зателефонувавши на 16-77, можна дізнатись:

  • Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з яким можна укласти декларацію та що входить до безоплатного пакету послуг на первинній ланці?
  • Чи надає найближча або будь-яка інша лікарня відповідну медичну допомогу в межах Програми медичних гарантій?
  • Який обсяг меддопомоги є безоплатним за відповідними пакетами медичних послуг?
  • Які препарати входять до програми «Доступні ліки» і де знаходиться найближча аптека з «Доступними ліками»?
  • Що таке електронне направлення та як ним скористатись?
  • Як правильно подати скаргу, якщо відмовляють у консультації або обстеженні за електронним направленням або безоплатній медичній допомозі в межах Програми медичних гарантій?

Це - лише частковий перелік питань, на які дає відповіді контакт-центр НСЗУ.

  1. Дашборди на сайті НСЗУ

Зокрема, сайт містить понад 20 дашбордів. З їх допомогою пацієнт може дізнатися:

Зверніть увагу, що дашбордами зручніше користуватись зі стаціонарних ПК.

  1. Корисні вкладки на сайті НСЗУ

Так, відвідавши наш сайт https://nszu.gov.ua можна побачити:

  • які саме послуги входять до Програми медичних гарантій і, відповідно, є безоплатними https://nszu.gov.ua/vimogi-pmg-2021. Для цього потрібно перейти за посиланням, знайти необхідну послугу та відкрити файл зі специфікацією;
  • електронну форму на вкладці «Громадянам», за допомогою якої легко подати скаргу НСЗУ, якщо у лікарні безпідставно відмовили в наданні послуги пацієнту чи вимагали гроші https://nszu.gov.ua/gromady.../osobistij-prijom/citizen-form;
  • електронну карту аптек-учасниць програми реімбурсації лікарських засобів «Доступні ліки» та актуальний список лікарських засобів, які входять до програми https://nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro.../dostupni-liky.
  1. Телаграм-канал НСЗУ https://t.me/NSZU_gov та сторінка у фейсбуці НСЗУ для пацієнта

Підписуйтесь, щоб отримувати найсвіжішу інформацію про найактуальніші цифри та дані щодо ситуації з пандемією, алгоритми дій пацієнтів з симптомами COVID-19, про права, правила та маршрути пацієнта в системі охорони здоров’я.

 

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk