• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Мелітопольська черешня стає міжнародним брендом

Найвитонченіше шампанське роблять у Франції. Найніжнішу фету – в Греції. А найсолодша черешня росте в українському Мелітополі.

Географічні зазначення – не примха бюрократів. Це запорука того, що відкриваючи пляшку чи коробку ви отримаєте саме те, на що очікуєте. Гарантію смаку, його відтінків та глибини дають виробники регіону з унікальними географічними особливостями, де конкретний продукт виготовляють  десятиліттями, а то й століттями!

Європейський Союз, з яким все тісніше інтегрується Україна, базується на повазі до права власності. І немає різниці чи то матеріальні об’єкти, чи то культурні. Національні виробники все більше розуміють, що єдині для всіх правила створені не для обмежень – а для того, щоб кожний міг отримати вигоди від власної унікальності.

Нам є що запропонувати світові, і це не лише борщ. Саме тому Україна створює власні бренди впізнаваних продуктів завдяки географічним зазначенням.

Напевно, кожний українець знає про те, яка класна черешня з Мелітополя.  Про це має знати й світ. У 2020 році Україна зареєструвала географічний бренд Мелітопольська черешня і сьогодні працює над його визнанням в ЄС. Усе це посилить імідж Мелітополя як «черешневої столиці» України, дасть місцевим фермерам імпульс нарощувати виробництво й експорт власних ягід, що, своєю чергою, сприятиме економічній сталості регіону та зростанню рівня життя його жителів.

Поважати право власності – вигідно. Грати за правилами – вигідно. Просувати українські автентичні продукти на світових ринках завдяки географічним зазначенням – вигідно.

Це – переваги, які приносить українцям євроінтеграція!

Детальніше про урядову інформаційну кампанію EUкраїна тут: https://association4u.in.ua/

Мета інформаційної кампанії #EUКраїна, яка проходить з ініціативи Віцепрем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольги Стефанішиної, за підтримки Представництва ЄС в Україні та проєкту ЄС Association4U – показати «секторальний» вимір євроінтеграції. Те, як європейські цінності та принципи втілюються в різних сферах і змінюють на краще життя українців.

За інформацією офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції

 

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk